XX śniadanie biznesowe Związku

23 sierpnia br odbyło się XX śniadanie biznesowe Związku. Nasi przedsiębiorcy rozmawiali na temat osobistej marki lidera w firmie czyli jak Cię widzą tak ci… płacą i tak wyceniają firmę.
W czasie naszego śniadania rozmawialiśy między innymi o tym jak zdefiniować siebie – swoje unikalne cechy, misję i wizję; jak zarządzać reputacją i odbiorem marki osobistej; jak sprawić, aby marka osobista była spójna i wiarygodna; jak budować markę publiczną, a jak markę w mediach społecznościowych. Czytaj dalej

Komunikaty Międzyresortowej Komisji ds. NDS i NDN

Komunikaty Międzyresortowej Komisji do spraw Najwyższych Dopuszczalnych Stężeń i Natężeń Czynników Szkodliwych dla Zdrowia w Środowisku Pracy w sprawie wartości dopuszczalnych stężeń substancji chemicznych ustalonych w Unii Europejskiej lub znajdujących się w projektach dyrektyw.

Międzyresortowa Komisja do Spraw Najwyższych Dopuszczalnych Stężeń i Natężeń Czynników Szkodliwych dla Zdrowia w Środowisku Pracy zwraca uwagę przedsiębiorców, pracowników oraz organów kontroli na wiążące wartości i propozycje wiążących wartości dopuszczalnych poziomów narażenia zawodowego dla szkodliwych czynników rakotwórczych lub mutagennych oraz na wskaźnikowe wartości i propozycje wskaźnikowych wartości dopuszczalnych poziomów narażenia zawodowego dla szkodliwych czynników chemicznych.

Ukazało się również nowe Rozporządzenie Ministra Rodziny Pracy i Polityki Społecznej z dnia 12 czerwca 2018 r. w sprawie najwyższych dopuszczalnych stężeń i natężeń czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy.

Szczegółowe informacje znajdują się w załączniku.

Żródło: Międzyresortowa Komisja ds. NDS i NDN

Szkolenie z zakresu sprzedaży oparte o metodykę Sandler Selling System

Serdecznie zapraszam Państwa na 2 dniowe szkolenie z zakresu sprzedaży oparte o metodykę Sandler Selling System.

Celem szkolenia jest wzmocnienie kompetencji sprzedażowych oraz zapoznanie z systemem prowadzenia relacji handlowej opartej na modelu Sandler Selling System.

Szkolenie pozwoli na poznanie najważniejszych założeń modelu oraz przećwiczenie wybranych technik wywierania wpływu. Kluczowym filarem modelu Sandlera jest innowacyjna relacja handlowa (a także menedżerska) oparta na bardzo bezpośrednim podejściu w procesie komunikowania się z klientami (i podwładnymi). Sandler nie stosuje typowej presji i argumentacji sprzedażowej, lecz buduje wpływ w taki sposób, aby klient sam „przejmował” inicjatywę w podejmowaniu decyzji o kolejnych krokach w procesie zakupowym. Czytaj dalej