III Turniej Piłkarski o Puchar Związku Pracodawców Polska Miedź

Związek Pracodawców Polska Miedź wraz z Klubem Sportowym Polkowice Sp. z o.o. organizuje „III Turniej Piłkarski o Puchar Związku Pracodawców Polska Miedź pod patronatem Prezesa KGHM Polska Miedź SA Marcina Chludzińskiego”.

Turniej odbędzie się w sobotę, 29 września 2018 roku tj. sobota, na Stadionie Miejskim w Polkowicach, przy ul. Kopalnianej 4. Początek rozgrywek zaplanowany jest na godz. 10.00.

Serdecznie zapraszamy Państwa do udziału w turnieju, zarówno czynnie (aktywnie) poprzez zgłaszanie drużyn reprezentujących firmy członkowskie Związku, jak i rekreacyjnie w roli widzów i kibiców.

Śniadanie biznesowe Employer Branding

Dnia 11 września br  spotkaliśmy się z naszymi firmami członkowskimi na kolejnym śniadaniu biznesowym. Tym razem rozmawiamy na temat Employer brandingu czyli budowaniu wiarygodnej marki pracodawcy, tak aby dostarczyć firmie cenne zasoby ludzkie i zabezpieczyć ciągłość procesów operacyjnych. Spotkanie prowadziła Pani Małgorzata Machynia Dyrektor Marketingu i Działu Kreatywnego w agencji kreatywnej FSWO. 

Dziękujemy wszystkim za przybycie i wymianę cennych doświadczeń. Czytaj dalej

XXXIII Bieg Barbórkowy o lampkę górniczą

XXXIII Bieg Barbórkowy o lampkę górniczą zbliża się wielkimi krokami. Bieg Barbórkowy to nie tylko bieg główny ulicami miasta na dystansie 10 kilometrów, ale również wiele imprez towarzyszących takich jak sztafeta dyrektorska 4×100.

Wzorem lat ubiegłych zapraszamy Państwa do stworzenia drużyny reprezentującej Związek Pracodawców.

Bieg w sztafecie dyrektorskiej rozpocznie się o godz. 10.40.

Skład drużyny to 5 osób (w tym 1 rezerwowa)

Prosimy o zgłaszanie swojej osoby do biura Związku w terminie do 24 września br

Przed biegiem zapoznaj się z RegulaminemKLIKNIJ

XX śniadanie biznesowe Związku

23 sierpnia br odbyło się XX śniadanie biznesowe Związku. Nasi przedsiębiorcy rozmawiali na temat osobistej marki lidera w firmie czyli jak Cię widzą tak ci… płacą i tak wyceniają firmę.
W czasie naszego śniadania rozmawialiśy między innymi o tym jak zdefiniować siebie – swoje unikalne cechy, misję i wizję; jak zarządzać reputacją i odbiorem marki osobistej; jak sprawić, aby marka osobista była spójna i wiarygodna; jak budować markę publiczną, a jak markę w mediach społecznościowych. Czytaj dalej