20
grudzień
Uprzejmie informujemy, że do konsultacji publicznych został skierowany projekt rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów.
Projektowane rozporządzenie realizuje upoważnienie ustawowe i tworzy warunki do sprawnego funkcjonowania ewidencji miejscowości, ulic i adresów, w szczególności jej aktualizacji i udostępniania informacji w niej zawartych z wykorzystaniem nowoczesnych technologii w tym usług sieciowych. Jednocześnie niniejszy projekt zakłada osiągnięcie celów wskazanych w upoważnieniu ustawowym, za pomocą zwięzłych, prostych i logicznych przepisów. Proponowane rozwiązanie reguluje w sposób wystarczający wszystkie typowe sytuacje występujące w obszarze prowadzenia ewidencji miejscowości, ulic i adresów, mając na względzie jak najwyższy poziom jej informatyzacji.
Projekt rozporządzenia określa:
W projektowanym rozporządzeniu przewiduje się wprowadzenie zmian dostosowujących do rzeczywistych potrzeb w zakresie gromadzonych informacji oraz postępu technologicznego, a także dostosowanie, uporządkowanie i doprecyzowanie treści i czytelności rozporządzenia w stosunku do obecnie obowiązujących przepisów.
Podstawa prawna: Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne
Szczegóły dotyczące proponowanych zmian w prawnych zawarte są w uzasadnieniu oraz Ocenie Skutków Regulacji (OSR), które wraz z projektem aktu prawnego znajdują się w załączeniu.
Link do informacji szczegółowych zawierający 3 załączniki: https://legislacja.rcl.gov.pl/projekt/12346750/katalog/12787614#12787614
Uprzejmie prosimy o przekazywanie ewentualnych uwag, opinii i stanowisk do projektu, także w formie elektronicznej (edytowalnej), w terminie do 27 maja 2021 roku na adres szkop@pracodawcy.pl. Uprzejmie proszę o zgłoszenie ewentualnych uwag do projektu na załączonym formularzu.
Najnowsze wpisy
20
grudzień
18
grudzień