Marek Wachnik

Absolwent Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu na kierunku Filozofia – Komunikacja Społeczna, a także Uniwersytetu w Lozannie na specjalności – Zarządzanie Organizacjami Sportowymi. Od ponad 7 lat zawodowo zajmuje się PR i budowaniem wizerunku, a wcześniej marketingiem. Doświadczenie zawodowe zdobywał w różnych branżach, zaczynając od gastronomi, przemysłu budowlanego, środowiska fashion, sporcie na przemyśle górniczo – hutniczym kończąc.

Lubinian od urodzenia, autor wielu strategii i kampanii marketingowych, w tym jednej szczególnej o nazwie Miedziowa Tożsamość, która odwoływała się do wartości wielu mieszkańców Regionu Miedziowego – sportu i poszanowania historii lokalnej społeczności, w tym przypadku skupionej wokół piłkarskiego Zagłębia Lubin.

Miłośnik słowa pisanego, teoretyk jak i praktyk w zakresie budowania tożsamości marki.

Jego pasją są sport, który jako były zawodnik lubińskich drużyn piłkarskich, czynnie uprawia pod różną postacią, ale także zdobywanie nowych umiejętności, jak choćby języki obce – bardzo dobrze operuje angielskim jak i hiszpańskim.

Prywatnie szczęśliwy ojciec i mąż, który każdą wolną chwilę spędza w rodzinnym gronie. Autorytetem dla niego jest Tato, a to, co cechuje go najbardziej, to otwartość na ludzi i stała ciekawość świata.

Jako menadżer uważa, że jego „Opus Magnum” jest wciąż przed nim, a największą satysfakcję w pracy sprawia mu obserwowanie, jak wraz z kolejnymi, podejmowanymi zadaniami rozwijają się zespoły, którym przewodzi.

Od lutego 2022 roku jest kierownikiem Wydziału HR i Budowania Wizerunku Pracodawcy w KGHM Polska Miedź S.A.

Kontakt https://www.linkedin.com/in/kghm-eb-marek-wachnik/