05
grudzień
Związek Pracodawców Polska Miedź i Stowarzyszenie Interim Managers (SIM) zapraszają na cykl spotkań online, poświęconych narzędziom wspierającym właścicieli w rozwoju firm oraz przygotowaniu ich do działania w dzisiejszych zmiennych czasach.
Pierwsze spotkanie już 20 maja 2021 o godz. 10.00.-11.30. Po co mi Interim Manager? Czy to się opłaca?
Aby wziąć udział w spotkaniu, zarejestruj się TUTAJ
Rzeczywistość biznesowa od wielu miesięcy jest dynamiczna. Organizacje nieustająco borykają się z poważnymi wyzwaniami biznesowymi, nawet kryzysami. Skuteczne działanie wymaga od zarządzających nie tylko szybkich decyzji, ale również posługiwania się szerokim wachlarzem wiedzy, kompetencji merytorycznych i społecznych. Jednym ze sprawdzonych „narzędzi” w tym zakresie, dostępnych na rynku, są usługi interim management.
Czym jest ta obco brzmiąca usługa?
W największym skrócie, to zarządzanie czasowe organizacją lub jej określoną częścią, prowadzone przez konkretną osobę – Interim Managera. Zarządzanie to przybiera formę pracy projektowej z jasno określonym celem, czasem trwania projektu i gwarancją osiągnięcia założonego efektu biznesowego. Co istotne, nie zmienia się tzw. ośrodek władzy w firmie – cały czas zostaje ona po stronie Właściciela lub Zarządu.
Brzmi ciekawie?
Dodajmy jeszcze, że Interim Manager jest przygotowany merytorycznie i mentalnie do pracy w formule tymczasowej. Realizuje umówiony projekt zgodnie z metodyką oraz zasadami etycznymi interim management. Wykonując swoje zadanie – poza realizacją twardych celów biznesowych, kładzie nacisk na przygotowanie zespołu pracowników do funkcjonowania w nowych realiach.
Kim więc jest Interim Manager?
Doświadczonym praktykiem w zarządzaniu na różnych poziomach organizacyjnych i operacyjnych. Patrzy na firmę z „lotu ptaka”, identyfikując wąskie gardła oraz miejsca i przyczyny faktycznego powstawania problemu. A ten często uwidacznia się zupełnie gdzie indziej niż można pierwotnie przypuszczać. Interim Manager specjalizuje się w przeprowadzaniu zmian, optymalizacji i transformacji, ale również we wdrażaniu nowych przedsięwzięć biznesowych. Nierzadko jest wsparciem dla zarządzających, swoistym lustrem odbijającym ich działania. To wartościowy dodatek, bo Interim Manager ma za sobą wieloletnie, poparte sukcesami, doświadczenie w zarządzaniu.
Podczas pierwszego spotkania „Po co mi Interim Manager? Czy to się opłaca?”
Będziemy rozmawiali m.in. o tym:
Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziemy podczas spotkania, które poprowadzą doświadczeni SIM Certyfikowani Interim Managerowie:
Marzenna Tusza SIM Certyfikowany Interim Manager®
Zarządzanie operacyjne, reorganizacja i usprawnianie kluczowych procesów biznesowych
Obszary aktywności:
oraz
Jacek Gruchalski SIM Certyfikowany Interim Manager®
Zarządzanie operacyjne, restrukturyzacje, optymalizacja procesów
Obszary aktywności:
Aby wziąć udział w spotkaniu, zarejestruj się TUTAJ
Najnowsze wpisy