Raport: „Trust in AI. Polska perspektywa 2024 ” Deloitte
Trust in AI. Polska perspektywa 2024
Deloitte zaprasza do udziału w badaniu Customer Service Excellence, którego celem jest analiza obecnych na rynku praktyk obsługi klienta, w tym roli sztucznej inteligencji (AI) w tych procesach. Doświadczenia i opinie wskazane przez Państwa są nieocenione, dlatego organizacja będzie wdzięczna za poświęcenie kilku minut na wypełnienie ankiety. Pomoże to lepiej zrozumieć, jak nowe technologie wpływają na jakość i efektywność obsługi klienta.
Wpływ na przyszłość i standard obsługi klienta:Twoje odpowiedzi przyczynią się do opracowania praktyk, które m.in. uwzględniają wykorzystanie AI wielu procesach.
Pierwszeństwo w dostępie do raportu: na podstawie badania opracujemy szczegółowy raport, który zostanie w pierwszej kolejności udostępniony wszystkim jego uczestnikom. Będzie on zawierał analizy, wnioski oraz rekomendacje dotyczące integracji nowych technologii w procesach obsługi.
Poszerzenie wiedzy: uczestnictwo w badaniu pozwoli na poznanie trendów w obsłudze klienta i pokaże obecną sytuację na rynku.
Networking i wymiana doświadczeń: raport Customer Service Excellence 2024 może stać się punktem wyjścia do dyskusji i wymiany doświadczeń z innymi profesjonalistami w branży.
Źródło: Deloitte Polska (Deloitte Touche Tohmatsu Limited)