ROZWIJAJ Z NAMI KOMPETENCJE. Od kontroli budżetu firmy po promocję na TikToku.

W pierwszych sześciu miesiącach tego roku zorganizowaliśmy 36 szkoleń, warsztatów oraz webinarów, w których udział wzięło ponad 500 osób. Bardzo dziękujemy za Waszą aktywność. Nie zwalniamy tempa, na wakacje przygotowaliśmy kolejne ciekawe propozycje. Szczegóły w artykule.

Wspieranie przedstawicieli firm członkowskich w podnoszeniu kompetencji managerskich i osobistych to jedno z podstawowych zadań Związku Pracodawców Polska Miedź. W ubiegłym roku ze względu na obostrzenia związane z pandemią spotykaliśmy się w formie online.

Po ogłoszeniu restrykcji sanitarnych bardzo szybko wprowadziliśmy zdalną formę prowadzenia szkoleń. Okazało się, że taki sposób odpowiada uczestnikom, dlatego w przyszłości będziemy pracować hybrydowo – stacjonarnie i online. Również tematykę zajęć dostosowaliśmy do wyzwań, z jakimi w okresie pandemii przyszło się zmierzyć pracodawcom w firmie i w życiu osobistym. Pytaliśmy naszych członków, czego potrzebują, co najbardziej ich interesuje i staraliśmy się spełnić te oczekiwania – mówi Barbara Stelmach-Baszczyk, Manager ds. Szkoleń Związku Pracodawców Polska Miedź.

Rekordowa liczba uczestników spotkań w poprzednich miesiącach pokazuje, że nasza oferta była trafiona. Na niektóre brakowało miejsc i przeprowadzaliśmy dodatkowe sesje. W czerwcu odbyły się szkolenia z zakresu finansów, prawa, rozwoju osobistego i budowania kultury organizacyjnej firmy. Po każdym ze szkoleń prosimy o ewaluację uczestników w anonimowych ankietach. Łączna ocena szkoleń to 4,65 (w skali od 1 do 5 punktów). Uwagi pomagają w skorygowaniu ewentualnych niedociągnięć oraz przygotowaniu interesującej oferty kolejnych szkoleń. Oto niektóre z opinii:

 „Super szkolenie i prowadząca”.

„Poprowadzone konkretnie i warsztatowo. Zostaną fajne narzędzia do wykorzystania”.

„Super temat i poziom! Brawo!”.

„Chciałam bardzo podziękować za możliwość skorzystania ze szkolenia, które przeprowadzono w sposób profesjonalny zarówno pod względem merytorycznym, jak i organizacyjnym”.

„Udział w szkoleniu online w pracy, skutkuje tym (może, nie musi), że nagle zostaje człowiek oderwany od szkolenia, bo trzeba coś ad hoc przygotować, a szkolenie ucieka”.

Serdecznie dziękujemy za wszystkie opinie i zapraszamy do udziału w lipcowych spotkaniach. Ich tematyka będzie niezwykle różnorodna. Oto co nas czeka w kolejnym miesiącu.

6 lipca, godz. 9.00 -13.00, platforma Zoom.

Praktyczny warsztat prowadzony w formie interaktywnej pt. „SKUTECZNA KOMUNIKACJA – CZY TWÓJ ZESPÓŁ MA TĘ MOC?” skierowany do managerów oraz pracowników działów HR.

Jak dowiadujemy się z raportu „Komunikacja firmowa w trakcie pandemii” z kwietnia 2020 roku, 90% pracowników oczekuje transparentnej i szczerej komunikacji w trakcie pandemii. Tymczasem w tej samej grupie badanych tylko 20% osób tak określiło przekazywanie informacji i dialog prowadzony w ich firmach.

Chcecie, aby w Waszym przedsiębiorstwie komunikacja była bardziej skuteczna? Zapraszamy na spotkanie z Agnieszką Ochnik, trenerką współpracującą z Human Partner.

8 lipca, godz. 9.00 – 14.00, platforma Clickmeeting

Szkolenie „JAK SPORZĄDZIĆ I KONTROLOWAĆ BUDŻET W PIGUŁCE” poprowadzi prof. Bartłomiej Nita. Tematyka spotkania:

  • podstawowe zasady budżetowania w controllingu:

– cele, funkcje i zasady budżetowania – po co budżetować?

– proces i etapy budżetowania;

  • kluczowe problemy dotyczące budżetowania kosztów i przychodów;
  • budżet główny całego przedsiębiorstwa;
  • organizacyjne aspekty budżetowania;
  • kontrola wykonania budżetów i analiza odchyleń.

Z profesorem Nitą spotkamy się także 29 lipca na szkoleniu „FINANSE DLA (NIE) FINANSISTÓW”.

15 lipca, w dwóch częściach, godz. 9.00 – 12.00 oraz 13:00 – 15:00, platforma Zoom

„TikTok – TAKŻE DLA BIZNESU?”

TikTok to aplikacja, która powstała zaledwie kilka lat temu, a już ma miliony użytkowników na całym świecie. Jest dostępna w kilkudziesięciu wersjach językowych. Daje możliwość wysyłania krótkich materiałów wideo, zbliżonych formą do teledysków muzycznych. Ogromna popularność TikToka sprawia, że platforma jest świetnym miejscem do prowadzenia niestandardowych działań promocyjnych. Chcecie dowiedzieć się więcej? Zapraszamy na szkolenie.

27 lipca po raz czwarty spotkają się uczestnicy Akademii Rozwoju Przemysłu 4.0. Tym razem mowa będzie o tym „CZYM JEST CHMURA?” 

Przypominamy, że Akademia ma formułę otwartą, zapraszamy nie tylko firmy członkowskie. Wystarczy zarejestrować się na stronie www.akademiarozwojuprzemyslu4.0.

I na koniec mamy dla Państwa wspaniałą wiadomość. Powracamy do spotkań bezpośrednich. W lipcu podczas czterech Lunchów Biznesowych poznamy nowe firmy członkowskie, wymienimy się doświadczeniami z minionych miesięcy i porozmawiamy o planach na przyszłość. Terminy i szczegóły spotkań podamy na naszej stronie i profilach w mediach społecznościowych. Tam też znajdziecie informacje o rekrutacji na poszczególne szkolenia. Do zobaczenia!