Szkolenie online pt. „Rekrutacja zdalna- wybór czy konieczność? Jak zatrudniać najlepszych pracowników w nowej rzeczywistości”

Serdecznie zapraszamy na praktyczne szkolenie online pt. „Rekrutacja zdalna- wybór czy konieczność? Jak zatrudniać najlepszych pracowników w nowej rzeczywistości”, które odbędzie się 4 lutego br. w godzinach od 9.00 do 11.00 na platformie zoom.

Celem szkolenia jest omówienie i wypracowanie dobrych praktyk w zakresie rekrutacji zdalnej.

Zakres tematyczny webinaru:

  • poznanie trendów na rynku pracy
  • poznanie zasad prowadzenia procesu zdalnej rekrutacji
  • poznanie dobrych praktyk prowadzenia skutecznych rozmów kwalifikacyjnych online
  • poznanie sposobów sprawdzenia kompetencji kandydatów
  • omówienie platform do prowadzenia rekrutacji zdalnej

W trakcie szkolenia stosowane będą metody aktywizujące, przede wszystkim dyskusje, case study czy testy. Problematyka szkolenia przedstawiona zostanie na konkretnych przykładach.

Szkolenie poprowadzi Elżbieta Dunaj – Mentor, Coach, wykładowca, wieloletni dyrektor HR, opiekun programu mentoringowego ZPPM, praktyk z wieloletnim doświadczeniem.

Prosimy o zgłaszanie udziału w terminie do 2 lutego br.na adres szkolenia@pracodawcy.pl

Dzień przed wydarzeniem osoby zapisane otrzymają  link. W załączeniu przesyłamy program szkolenia.

Udział jest bezpłatny