04
październik
Serdecznie zapraszamy na praktyczne szkolenie online pt. „Rekrutacja zdalna- wybór czy konieczność? Jak zatrudniać najlepszych pracowników w nowej rzeczywistości”, które odbędzie się 4 lutego br. w godzinach od 9.00 do 11.00 na platformie zoom.
Celem szkolenia jest omówienie i wypracowanie dobrych praktyk w zakresie rekrutacji zdalnej.
Zakres tematyczny webinaru:
W trakcie szkolenia stosowane będą metody aktywizujące, przede wszystkim dyskusje, case study czy testy. Problematyka szkolenia przedstawiona zostanie na konkretnych przykładach.
Szkolenie poprowadzi Elżbieta Dunaj – Mentor, Coach, wykładowca, wieloletni dyrektor HR, opiekun programu mentoringowego ZPPM, praktyk z wieloletnim doświadczeniem.
Prosimy o zgłaszanie udziału w terminie do 2 lutego br.na adres szkolenia@pracodawcy.pl
Dzień przed wydarzeniem osoby zapisane otrzymają link. W załączeniu przesyłamy program szkolenia.
Udział jest bezpłatny
Najnowsze wpisy