Webinarium „LinkedIn dla małych i średnich przedsiębiorstw”.

Zapraszamy na webinarium „LinkedIn dla małych i średnich przedsiębiorstw”.

Jak polubić LinkedIn nie gustując w mediach społecznościowych? Jak wykorzystać platformę do zwiększenia sprzedaży, budowy marki firmy oraz marki osobistej? Ile to kosztuje czasu, pieniędzy? Jak szybko przyjdą efekty? Czy warto płacić za reklamę na LinkedIn? Co to jest dobry post? Przydatne narzędzia do działań na LinkedIn.

Te i inne zagadnienia zaprezentuje na webinarze „LinkedIn dla małych i średnich przedsiębiorstw” Jacek Bełdowski, executive mentor EMCC, menadżer z 30 letnim doświadczeniem w pracy w dużych i małych przedsiębiorstwach, praktyk LinkedIn.

Aby wziąć udział w webinarze, prosimy o potwierdzenie uczestnictwa do 27 kwietnia br. na adres: stelmach@pracodawcy.pl lub sekretariat@pracodawcy.pl. Na dzień przed wydarzeniem otrzymają Państwo link do spotkania. Udział jest bezpłatny.