ROZWIJAJ Z NAMI KOMPETENCJE

Wiemy, wiemy – wakacje to czas relaksu! Zapewniamy jednak, że organizowane przez nas szkolenia charakteryzują się nie tylko wysokim poziomem merytorycznym, ale i świetną atmosferą.  Zawsze warto wziąć w nich udział. Szczegóły sierpniowych propozycji znajdziecie w artykule.

Zaczynamy od tematu, który bardzo zainteresował uczestników Akademii Rozwoju Przemysłu 4.0.

3 sierpnia, godz. 10:00-14:00, Centrum Rekreacji Szkutnik Obora k. Lubina,  

„PROCESY BIZNESOWE I ROBOTYZACJA. TECHNOLOGIA ROBOTIC PROCES AUTOMATION”

Spółka Impel Business Solutions jest liderem wdrażania nowoczesnych programów back office. Prezentowane podczas warsztatów rozwiązania z powodzeniem zostały zastosowane w tej firmie. Oto co mówią przedstawiciele spółki o znaczeniu technologii dla przedsiębiorstwa:

Księgowość podlega nieustannej transformacji. Kluczowe stają się sprawność, terminowość i niezawodność obsługi. Poprawę tych parametrów zapewni robotyzacja procesów i OCR dokumentów.
Sami od kilku lat korzystamy z tych rozwiązań, osiągając coraz lepszą skuteczność i zapewniając klientom wyższą jakość w procesach księgowych, kadrowo-płacowych i zarządzania dokumentacją. Wykorzystujemy ponad 60 algorytmów, które stale monitorujemy pod kątem elastyczności, efektywności i wyniku finansowego. Łączymy potencjał robotów z digitalizacją i OCR, czyli optycznym rozpoznawaniem znaków. Pozwoliło to nam wyeliminować papier w procesach księgowych w ponad 95%.

Podczas warsztatów dowiecie się:

  • jak zmienić procesy księgowe, by osiągnąć lepszą efektywność obsługi,
  • które rozwiązania technologiczne zastosować, by osiągnąć zamierzony efekt,
  • jak robotyzacja i OCR mogą pomóc Waszej firmie,
  • czy warto wdrażać transformację samodzielnie, czy lepiej skorzystać
    z pomocy sprawdzonego dostawcy.

5 sierpnia, godz. 9:00-14:00, platforma Clickmeeting

Szkolenie „JAK SPORZĄDZIĆ I KONTROLOWAĆ BUDŻET” poprowadzi prof. Bartłomiej Nita. Tematyka spotkania:

  • podstawowe zasady budżetowania w controllingu (cele, funkcje
    i zasady budżetowania, proces i etapy budżetowania),
  • kluczowe problemy dotyczące budżetowania kosztów i przychodów;
  • budżet główny całego przedsiębiorstwa;
  • organizacyjne aspekty budżetowania;
  • kontrola wykonania budżetów i analiza odchyleń.

24 sierpnia, godz. 10:00-12:00, platforma Zoom

Dr Natalia Krej z kancelarii Krej Gajowczyk Legal Partners wyjaśni wiele wątpliwości dotyczących tematu „ZARZĄD W SPÓŁKACH KAPITAŁOWYCH”.

Zakres zagadnień:

  • charakter zarządu jako organu spółki kapitałowej,
  • charakter członka zarządu,
  • rezygnacja z pełnienia funkcji członka zarządu jednoosobowego,
  • zarząd „kadłubowy”,
  • zarząd „widmo”,
  • reprezentacja spółki przez jednoosobowy zarząd,
  • prowadzenie spraw spółki przez jednoosobowy zarząd,
  • prowadzenie spraw spółki przez członka jednoosobowego zarządu.

 24 sierpnia, godz. 10:00-11:00, platforma Zoom

AKADEMIA ROZWOJU PRZEMYSŁU 4.0.

Druga część webinaru, podczas którego eksperci firmy MAIN Data Center zdradzają nam tajniki przechowywania danych w Chmurze.

Czy to rozwiązanie jest nieuchronną przyszłością biznesu? Co musimy wiedzieć o Chmurze? Jak, szybko i sprawnie przenieść dane firmy do Chmury? Jak zapewnić ich bezpieczeństwo? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań znajdziecie podczas spotkania. Przypominamy, że pierwsza część webinaru, która odbyła się 27 lipca, będzie dostępna na stronie projektu www.akademiarozwojuprzemyslu4.0.

Udział w sierpniowym webinarze, podobnie jak w każdym innym wydarzeniu Akademii jest BEZPŁATNY. Zapraszamy także firmy niebędące członkami Związku.

Wystarczy się zarejestrować, aby otrzymać dostęp do udziału w spotkaniu.

https://forms.gle/TKUwRrZR56ro54s46

Szczegółowe informacje uzyskacie pod adresem: sekretariat@pracodawcy.pl lub stelmach@pracodawcy.pl. Zapraszamy.