Szkolenie stacjonarne pt. „Udane rozmowy rozwojowe z pracownikami”

Serdecznie zapraszamy na szkolenie stacjonarne pt. „Udane rozmowy rozwojowe z pracownikami”, na które zostali Państwo zgłoszeni. Szkolenie odbędzie się 10 stycznia 2023 r. w Oborze k. Lubina, w Centrum Szkutnik, ul. Lubińska 36, w godzinach 9.00-15.00.

Początek roku stanowi zawsze dobry moment podsumowań pracy w firmie oraz  oceny dokonań naszych pracowników. Najczęściej jest to okres, kiedy chcemy dokonać oceny pracy zespołu albo zastanowić się, co możemy wspólnie zmienić lub poprawić w przyszłym roku. Rozmowy mogą również służyć temu, czy i  jak przeprowadzić zmiany np. awans pracownika lub podwyżki wynagrodzeń. Właściwe zaplanowanie i przeprowadzenie  rozmów oceniających lub feedbackowych  zależy od bardzo wielu czynników. I o tym właśnie będzie mowa na naszym  szkoleniu w Lubinie.

Całe szkolenie będzie prowadzone za pomocą form aktywnych: mini-dyskusja w grupach, ćwiczenia grupowe, prezentacje uczestników, mini-wykład trenerski.

Szkolenie poprowadzi praktyk, Marcin Kowalski, Prezes Zarządu firmy Human Partner Sp. Z o.o. Posiada ponad 15 – letnie doświadczenie trenerskie i doradcze. Jest absolwentem Strategic Leadership Academy (ICAN Institute/Harvard Business Review Polska), Szkoły Trenerów Zarządzania Stowarzyszenia Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK. Ukończył również certyfikowany kurs Facilitation Foundation (certyfikat APMG International). Prowadzi zajęcia w formie indywidualnych i grupowych sesji strategicznych dla kadry zarządzającej firm dotyczące budowania i wspierania efektywnych zespołów, rozwoju i doskonalenia kompetencji menadżerskich oraz tworzenia innowacji i nowych modeli biznesowych. Pasjonuje się nowymi technologiami, podróżami i górskimi wędrówkami. Tata dwóch uroczych córek.

Ze względów organizacyjnych, w przypadku niemożności uczestnictwa prosimy o informację do 5 stycznia br. na adres:  szkolenia@pracodawcy.pl Udział w szkoleniu jest bezpłatny, zapewniamy przerwę kawową i lunch.

  W załączeniu program szkolenia.