
Związek Pracodawców Polska Miedź oraz partner merytoryczny JWP Rzecznicy Patentowi
zapraszają na szkolenie online: „Jak nowe technologie zmienią „twarz marki” Twojej firmy?”
w ramach Akademii Rozwoju Przemysłu 4.0
24 października 2024 roku, g. 9:00 – 11:00
Szkolenie online na platformie Microsoft Teams
Udział w szkoleniu jest BEZPŁATNY dla Członków Związku Pracodawców Polska Miedź.
Wystarczy się zarejestrować, aby otrzymać dostęp do udziału w wydarzeniu.
Rejestracja na spotkanie: https://forms.gle/C5w9BedpULwXKmGbA
Dodaj wydarzenie do kalendarza Google
Dodaj wydarzenie do kalendarza Outlook ICal
Osoby zarejestrowane otrzymają link do spotkania.
Uczestnicy otrzymają certyfikat potwierdzający udział w wydarzeniu.
Szkolenie nie będzie nagrywane. W trakcie szkolenia i na koniec uczestnicy mają możliwość zadawania pytań i rozmowy z wykładowcami – radcą prawnym oraz rzecznikiem patentowym.
Program szkolenia
Informacje o szkoleniu
Prosimy o potwierdzenie obecności do dnia 22 października 2024 r.
Serdecznie zapraszamy!
W przypadku problemów z działaniem formularza google, bardzo proszę o przesłanie informacji o uczestnictwie w szkoleniu na adres: szkop@pracodawcy.pl.
Zgłoszenie na szkolenie jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych zgodnie z klauzulami RODO, znajdującymi się w załączniku do niniejszego dokumentu*.
Brand hero może być wykorzystywany do promocji konkretnych kampanii lub produktów, działając jako rzecznik marki. Jego zadaniem jest nie tylko informowanie o produktach, ale także tworzenie emocjonalnych więzi z odbiorcami, budując zaufanie do marki.
Nowe technologie dają markom nieograniczone możliwości rozwijania brand hero w sposób, który nie tylko angażuje, ale też buduje silniejszą więź z klientami. Interaktywność, personalizacja, transparentność i immersyjność to główne elementy, które przekształcają „twarz marki” w erze cyfrowej, czyniąc brand hero istotnym elementem strategii komunikacyjnej w przyszłości.
Zakres szkolenia:
- Brand hero, czyli kto lub co może być twarzą marki?;
- Trendy w podejściu do kreowania twarzy marki;
- Jak zabezpieczyć prawa do brand hero?;
- Aspekty prawne korzystania z cyfrowej twarzy marki;
- Czy wytyczne Prezesa UOKIK dotyczą także „wirtualnych” influencerów?;
- Jak egzekwować prawa firmy do brand hero?;
- Jaka „twarz marki” jest efektywna kosztowo?
- Podsumowanie, dyskusja.
Drugie z cyklu trzech szkoleń z zakresu prawa autorskiego/własności intelektualnej.
Kilka faktów:
- Nowe technologie mają ogromny wpływ na to, jak firma kształtuje swoją „twarz marki”, czyli sposób, w jaki jest postrzegana przez klientów, pracowników i partnerów biznesowych. W erze mediów społecznościowych coraz częściej wykorzystywane są wirtualne postacie jako brand hero, które pełnią rolę influencerów i ambasadorów marki. Tacy cyfrowi ambasadorzy są w pełni kontrolowani przez firmę, a jednocześnie mogą osiągnąć ogromną popularność, angażując społeczności w sposób zbliżony do prawdziwych influencerów. Dzięki temu marka buduje silniejszą więź z młodszymi, cyfrowymi pokoleniami.
- Technologie takie jak sztuczna inteligencja (AI) i big data pozwalają markom lepiej zrozumieć potrzeby i preferencje klientów. Dzięki nim możliwe jest dostarczanie spersonalizowanych treści, ofert i komunikacji, co buduje silniejsze relacje z klientami i pozytywnie wpływa na wizerunek marki jako innowacyjnej, zorientowanej na klienta. Firmy mogą tworzyć różne wersje brand hero, które różnią się stylem komunikacji, wyglądem lub zachowaniem, w zależności od segmentu klientów, co pozwala na jeszcze lepsze dopasowanie komunikatów marketingowych i budowanie bardziej osobistego wizerunku marki.
- Rozwój technologii cyfrowych, w tym social media, chatbotów, aplikacji mobilnych czy wirtualnych asystentów, znacząco zmienia sposób, w jaki marki komunikują się z odbiorcami. Firmy mogą szybciej reagować na potrzeby klientów, dostarczać natychmiastową obsługę i angażować konsumentów w czasie rzeczywistym. To wzmacnia wizerunek marki jako responsywnej i otwartej na interakcje.
- Marki, które inwestują w najnowsze technologie, są postrzegane jako innowacyjne i nowoczesne. Na przykład wykorzystanie wirtualnej rzeczywistości (VR), rozszerzonej rzeczywistości (AR) czy technologii blockchain w marketingu lub produkcie może budować reputację firmy jako lidera technologicznego, co może przyciągnąć nowych klientów oraz inwestorów. Nowe technologie, takie jak blockchain, umożliwiają budowanie bardziej transparentnego i etycznego wizerunku brand hero. Na przykład, brand hero może symbolizować wartości związane z odpowiedzialnym pozyskiwaniem surowców, śledzeniem łańcucha dostaw czy transparentnością działań marki, co wzmacnia zaufanie klientów do firmy.
- Marki mogą wprowadzać swoje brand hero do przestrzeni wirtualnych, takich jak gry czy metaverse. Użytkownicy mogą tam wchodzić w interakcje z brand hero, budując relacje z marką w sposób nowoczesny i angażujący, co pozwala na rozszerzenie obecności marki poza tradycyjne kanały i nawiązywanie kontaktu z nowymi grupami odbiorców.
Kto lub co może być „brand hero” w firmie oraz jak należy zadbać o swojego bohatera od strony prawnej? O czym pamiętać zlecając stworzenie bohatera dla firmy agencji? Na jakie elementy zwrócić uwagę podpisując umowę z influencerem? Jak sobie radzić, w sytuacji gdy współpraca zaczyna rodzić wyzwania, a firma nie zabezpieczyła wszystkich swoich praw?
Odpowiedzi na te i inne pytania podczas spotkania.
Prosimy o potwierdzenie obecności do dnia 22 października 2024 r.
Właściwa ochrona własności intelektualnej zależy od wielkości i możliwości firmy (organizacji), ale przede wszystkim od rodzaju działalności i posiadanych zasobów. Bardzo ważna jest odpowiednia identyfikacja własności, określenie dopasowanych narzędzi ochrony i praca nad zwiększeniem wartości intelektualnej tak, aby jej posiadanie stanowiło istotną barierę wejścia dla konkurencji. Niezbędna też jest elementarna wiedza, jak to robić.


KLAUZULE RODO:
- * Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Związek Pracodawców Polska Miedź oraz JWP Rzecznicy Patentowi dla celów organizacji i przeprowadzenia szkolenia online w ramach Akademii Rozwoju Przemysłu 4.0.: „Jak nowe technologie zmienią „twarz marki” Twojej firmy?” i publicznego wyświetlania zdjęć oraz materiałów video z ww. wydarzenia, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U.2018 poz. 1000) oraz zgodnie z poniższą informacją o przetwarzaniu danych osobowych. i publicznego wyświetlania zdjęć oraz materiałów video z ww. wydarzenia, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U.2018 poz. 1000) oraz zgodnie z poniższą informacją o przetwarzaniu danych osobowych. (zgoda obligatoryjna)
- * Oświadczam, że zapoznałem się i akceptuję Regulamin udziału w wydarzeniach organizowanych przez Związek Pracodawców Polska Miedź oraz JWP Rzecznicy Patentowi: 1) https://pracodawcy.pl/regulamin-udzialu-w-wydarzeniach-organizowanych-przez-zwiazek-pracodawcow-polska-miedz/ 2) https://pracodawcy.pl/rodo-informacja-o-przetwarzaniu-danych-osobowych/ (zgoda obligatoryjna)
- Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu informowania mnie o przyszłych konferencjach, seminariach i warsztatach oraz innych działaniach i projektach o niekomercyjnym charakterze, realizowanych przez Związek Pracodawców Polska Miedź, w tym wysyłania na wskazany adres mailowy newslettera Związku Pracodawców Polska Miedź. (zgoda fakultatywna)
Wystarczy się zarejestrować, aby otrzymać dostęp do udziału w wydarzeniu.
Rejestracja na spotkanie: https://forms.gle/C5w9BedpULwXKmGbA
Dodaj wydarzenie do kalendarza Google
Dodaj wydarzenie do kalendarza Outlook ICal
Osoby zarejestrowane otrzymają link do spotkania.
Uczestnicy otrzymają certyfikat potwierdzający udział w wydarzeniu.
Szkolenie nie będzie nagrywane. W trakcie szkolenia i na koniec uczestnicy mają możliwość zadawania pytań i rozmowy z wykładowcami – radcą prawnym oraz rzecznikiem patentowym.
Program szkolenia
Informacje o szkoleniu
Prosimy o potwierdzenie obecności do dnia 22 października 2024 r.
Serdecznie zapraszamy!
W przypadku problemów z działaniem formularza google, bardzo proszę o przesłanie informacji o uczestnictwie w szkoleniu na adres: szkop@pracodawcy.pl.
Zgłoszenie na szkolenie jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych zgodnie z klauzulami RODO, znajdującymi się w załączniku do niniejszego dokumentu*.
Brand hero może być wykorzystywany do promocji konkretnych kampanii lub produktów, działając jako rzecznik marki. Jego zadaniem jest nie tylko informowanie o produktach, ale także tworzenie emocjonalnych więzi z odbiorcami, budując zaufanie do marki.
Nowe technologie dają markom nieograniczone możliwości rozwijania brand hero w sposób, który nie tylko angażuje, ale też buduje silniejszą więź z klientami. Interaktywność, personalizacja, transparentność i immersyjność to główne elementy, które przekształcają „twarz marki” w erze cyfrowej, czyniąc brand hero istotnym elementem strategii komunikacyjnej w przyszłości.
Zakres szkolenia:
- Brand hero, czyli kto lub co może być twarzą marki?;
- Trendy w podejściu do kreowania twarzy marki;
- Jak zabezpieczyć prawa do brand hero?;
- Aspekty prawne korzystania z cyfrowej twarzy marki;
- Czy wytyczne Prezesa UOKIK dotyczą także „wirtualnych” influencerów?;
- Jak egzekwować prawa firmy do brand hero?;
- Jaka „twarz marki” jest efektywna kosztowo?
- Podsumowanie, dyskusja.
Drugie z cyklu trzech szkoleń z zakresu prawa autorskiego/własności intelektualnej.
Kilka faktów:
- Nowe technologie mają ogromny wpływ na to, jak firma kształtuje swoją „twarz marki”, czyli sposób, w jaki jest postrzegana przez klientów, pracowników i partnerów biznesowych. W erze mediów społecznościowych coraz częściej wykorzystywane są wirtualne postacie jako brand hero, które pełnią rolę influencerów i ambasadorów marki. Tacy cyfrowi ambasadorzy są w pełni kontrolowani przez firmę, a jednocześnie mogą osiągnąć ogromną popularność, angażując społeczności w sposób zbliżony do prawdziwych influencerów. Dzięki temu marka buduje silniejszą więź z młodszymi, cyfrowymi pokoleniami.
- Technologie takie jak sztuczna inteligencja (AI) i big data pozwalają markom lepiej zrozumieć potrzeby i preferencje klientów. Dzięki nim możliwe jest dostarczanie spersonalizowanych treści, ofert i komunikacji, co buduje silniejsze relacje z klientami i pozytywnie wpływa na wizerunek marki jako innowacyjnej, zorientowanej na klienta. Firmy mogą tworzyć różne wersje brand hero, które różnią się stylem komunikacji, wyglądem lub zachowaniem, w zależności od segmentu klientów, co pozwala na jeszcze lepsze dopasowanie komunikatów marketingowych i budowanie bardziej osobistego wizerunku marki.
- Rozwój technologii cyfrowych, w tym social media, chatbotów, aplikacji mobilnych czy wirtualnych asystentów, znacząco zmienia sposób, w jaki marki komunikują się z odbiorcami. Firmy mogą szybciej reagować na potrzeby klientów, dostarczać natychmiastową obsługę i angażować konsumentów w czasie rzeczywistym. To wzmacnia wizerunek marki jako responsywnej i otwartej na interakcje.
- Marki, które inwestują w najnowsze technologie, są postrzegane jako innowacyjne i nowoczesne. Na przykład wykorzystanie wirtualnej rzeczywistości (VR), rozszerzonej rzeczywistości (AR) czy technologii blockchain w marketingu lub produkcie może budować reputację firmy jako lidera technologicznego, co może przyciągnąć nowych klientów oraz inwestorów. Nowe technologie, takie jak blockchain, umożliwiają budowanie bardziej transparentnego i etycznego wizerunku brand hero. Na przykład, brand hero może symbolizować wartości związane z odpowiedzialnym pozyskiwaniem surowców, śledzeniem łańcucha dostaw czy transparentnością działań marki, co wzmacnia zaufanie klientów do firmy.
- Marki mogą wprowadzać swoje brand hero do przestrzeni wirtualnych, takich jak gry czy metaverse. Użytkownicy mogą tam wchodzić w interakcje z brand hero, budując relacje z marką w sposób nowoczesny i angażujący, co pozwala na rozszerzenie obecności marki poza tradycyjne kanały i nawiązywanie kontaktu z nowymi grupami odbiorców.
Kto lub co może być „brand hero” w firmie oraz jak należy zadbać o swojego bohatera od strony prawnej? O czym pamiętać zlecając stworzenie bohatera dla firmy agencji? Na jakie elementy zwrócić uwagę podpisując umowę z influencerem? Jak sobie radzić, w sytuacji gdy współpraca zaczyna rodzić wyzwania, a firma nie zabezpieczyła wszystkich swoich praw?
Odpowiedzi na te i inne pytania podczas spotkania.
Prosimy o potwierdzenie obecności do dnia 22 października 2024 r.
Właściwa ochrona własności intelektualnej zależy od wielkości i możliwości firmy (organizacji), ale przede wszystkim od rodzaju działalności i posiadanych zasobów. Bardzo ważna jest odpowiednia identyfikacja własności, określenie dopasowanych narzędzi ochrony i praca nad zwiększeniem wartości intelektualnej tak, aby jej posiadanie stanowiło istotną barierę wejścia dla konkurencji. Niezbędna też jest elementarna wiedza, jak to robić.


KLAUZULE RODO:
- * Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Związek Pracodawców Polska Miedź oraz JWP Rzecznicy Patentowi dla celów organizacji i przeprowadzenia szkolenia online w ramach Akademii Rozwoju Przemysłu 4.0.: „Jak nowe technologie zmienią „twarz marki” Twojej firmy?” i publicznego wyświetlania zdjęć oraz materiałów video z ww. wydarzenia, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U.2018 poz. 1000) oraz zgodnie z poniższą informacją o przetwarzaniu danych osobowych. i publicznego wyświetlania zdjęć oraz materiałów video z ww. wydarzenia, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U.2018 poz. 1000) oraz zgodnie z poniższą informacją o przetwarzaniu danych osobowych. (zgoda obligatoryjna)
- * Oświadczam, że zapoznałem się i akceptuję Regulamin udziału w wydarzeniach organizowanych przez Związek Pracodawców Polska Miedź oraz JWP Rzecznicy Patentowi: 1) https://pracodawcy.pl/regulamin-udzialu-w-wydarzeniach-organizowanych-przez-zwiazek-pracodawcow-polska-miedz/ 2) https://pracodawcy.pl/rodo-informacja-o-przetwarzaniu-danych-osobowych/ (zgoda obligatoryjna)
- Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu informowania mnie o przyszłych konferencjach, seminariach i warsztatach oraz innych działaniach i projektach o niekomercyjnym charakterze, realizowanych przez Związek Pracodawców Polska Miedź, w tym wysyłania na wskazany adres mailowy newslettera Związku Pracodawców Polska Miedź. (zgoda fakultatywna)