Jak nowe technologie zmienią „twarz marki” Twojej firmy?, 24.10.2024 g. 9:00 – szkolenie online – Akademia Rozwoju Przemysłu 4.0

 

Związek Pracodawców Polska Miedź oraz partner merytoryczny JWP Rzecznicy Patentowi
zapraszają na szkolenie online: „Jak nowe technologie zmienią „twarz marki” Twojej firmy?”
w ramach Akademii Rozwoju Przemysłu 4.0

24 października 2024 roku, g. 9:00 – 11:00

Szkolenie online na platformie Microsoft Teams

Udział w szkoleniu jest BEZPŁATNY.

Wystarczy się zarejestrować, aby otrzymać dostęp do udziału w wydarzeniu.

Rejestracja na spotkanie: https://forms.gle/C5w9BedpULwXKmGbA

Dodaj wydarzenie do kalendarza Google

Dodaj wydarzenie do kalendarza Outlook ICal

Osoby zarejestrowane otrzymają link do spotkania.

Uczestnicy otrzymają certyfikat potwierdzający udział w wydarzeniu.

Szkolenie nie będzie nagrywane. W trakcie szkolenia i na koniec uczestnicy mają możliwość zadawania pytań i rozmowy z wykładowcami – radcą prawnym oraz rzecznikiem patentowym.

Program szkolenia

Informacje o szkoleniu

Prosimy o potwierdzenie obecności do dnia 22 października 2024 r.

Serdecznie zapraszamy!

W przypadku problemów z działaniem formularza google, bardzo proszę o przesłanie informacji o uczestnictwie w szkoleniu na adres: szkop@pracodawcy.pl.
Zgłoszenie na szkolenie jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych zgodnie z klauzulami RODO, znajdującymi się w załączniku do niniejszego dokumentu*.

Brand hero może być wykorzystywany do promocji konkretnych kampanii lub produktów, działając jako rzecznik marki. Jego zadaniem jest nie tylko informowanie o produktach, ale także tworzenie emocjonalnych więzi z odbiorcami, budując zaufanie do marki.

Nowe technologie dają markom nieograniczone możliwości rozwijania brand hero w sposób, który nie tylko angażuje, ale też buduje silniejszą więź z klientami. Interaktywność, personalizacja, transparentność i immersyjność to główne elementy, które przekształcają „twarz marki” w erze cyfrowej, czyniąc brand hero istotnym elementem strategii komunikacyjnej w przyszłości.

Zakres szkolenia:

  • Brand hero, czyli kto lub co może być twarzą marki?;
  • Trendy w podejściu do kreowania twarzy marki;
  • Jak zabezpieczyć prawa do brand hero?;
  • Aspekty prawne korzystania z cyfrowej twarzy marki;
  • Czy wytyczne Prezesa UOKIK dotyczą także „wirtualnych” influencerów?;
  • Jak egzekwować prawa firmy do brand hero?;
  • Jaka „twarz marki” jest efektywna kosztowo?
  • Podsumowanie, dyskusja.

Drugie z cyklu trzech szkoleń z zakresu prawa autorskiego/własności intelektualnej.

Kilka faktów:

  1. Nowe technologie mają ogromny wpływ na to, jak firma kształtuje swoją „twarz marki”, czyli sposób, w jaki jest postrzegana przez klientów, pracowników i partnerów biznesowych. W erze mediów społecznościowych coraz częściej wykorzystywane są wirtualne postacie jako brand hero, które pełnią rolę influencerów i ambasadorów marki. Tacy cyfrowi ambasadorzy są w pełni kontrolowani przez firmę, a jednocześnie mogą osiągnąć ogromną popularność, angażując społeczności w sposób zbliżony do prawdziwych influencerów. Dzięki temu marka buduje silniejszą więź z młodszymi, cyfrowymi pokoleniami.

 

  1. Technologie takie jak sztuczna inteligencja (AI) i big data pozwalają markom lepiej zrozumieć potrzeby i preferencje klientów. Dzięki nim możliwe jest dostarczanie spersonalizowanych treści, ofert i komunikacji, co buduje silniejsze relacje z klientami i pozytywnie wpływa na wizerunek marki jako innowacyjnej, zorientowanej na klienta. Firmy mogą tworzyć różne wersje brand hero, które różnią się stylem komunikacji, wyglądem lub zachowaniem, w zależności od segmentu klientów, co pozwala na jeszcze lepsze dopasowanie komunikatów marketingowych i budowanie bardziej osobistego wizerunku marki.

 

  1. Rozwój technologii cyfrowych, w tym social media, chatbotów, aplikacji mobilnych czy wirtualnych asystentów, znacząco zmienia sposób, w jaki marki komunikują się z odbiorcami. Firmy mogą szybciej reagować na potrzeby klientów, dostarczać natychmiastową obsługę i angażować konsumentów w czasie rzeczywistym. To wzmacnia wizerunek marki jako responsywnej i otwartej na interakcje.

 

  1. Marki, które inwestują w najnowsze technologie, są postrzegane jako innowacyjne i nowoczesne. Na przykład wykorzystanie wirtualnej rzeczywistości (VR), rozszerzonej rzeczywistości (AR) czy technologii blockchain w marketingu lub produkcie może budować reputację firmy jako lidera technologicznego, co może przyciągnąć nowych klientów oraz inwestorów. Nowe technologie, takie jak blockchain, umożliwiają budowanie bardziej transparentnego i etycznego wizerunku brand hero. Na przykład, brand hero może symbolizować wartości związane z odpowiedzialnym pozyskiwaniem surowców, śledzeniem łańcucha dostaw czy transparentnością działań marki, co wzmacnia zaufanie klientów do firmy.

 

  1. Marki mogą wprowadzać swoje brand hero do przestrzeni wirtualnych, takich jak gry czy metaverse. Użytkownicy mogą tam wchodzić w interakcje z brand hero, budując relacje z marką w sposób nowoczesny i angażujący, co pozwala na rozszerzenie obecności marki poza tradycyjne kanały i nawiązywanie kontaktu z nowymi grupami odbiorców.

 

Kto lub co może być „brand hero” w firmie oraz jak należy zadbać o swojego bohatera od strony prawnej? O czym pamiętać zlecając stworzenie bohatera dla firmy agencji? Na jakie elementy zwrócić uwagę podpisując umowę z influencerem? Jak sobie radzić, w sytuacji gdy współpraca zaczyna rodzić wyzwania, a firma nie zabezpieczyła wszystkich swoich praw?

Odpowiedzi na te i inne pytania podczas spotkania.

Prosimy o potwierdzenie obecności do dnia 22 października 2024 r.

Właściwa ochrona własności intelektualnej zależy od wielkości i możliwości firmy (organizacji), ale przede wszystkim od rodzaju działalności i posiadanych zasobów. Bardzo ważna jest odpowiednia identyfikacja własności, określenie dopasowanych narzędzi ochrony i praca nad zwiększeniem wartości intelektualnej tak, aby jej posiadanie stanowiło istotną barierę wejścia dla konkurencji. Niezbędna też jest elementarna wiedza, jak to robić.

KLAUZULE RODO:

  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Związek Pracodawców Polska Miedź oraz JWP Rzecznicy Patentowi dla celów organizacji i przeprowadzenia szkolenia online w ramach Akademii Rozwoju Przemysłu 4.0.: „Jak nowe technologie zmienią „twarz marki” Twojej firmy?” i publicznego wyświetlania zdjęć oraz materiałów video z ww. wydarzenia, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U.2018 poz. 1000) oraz zgodnie z poniższą informacją o przetwarzaniu danych osobowych. i publicznego wyświetlania zdjęć oraz materiałów video z ww. wydarzenia, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U.2018 poz. 1000) oraz zgodnie z poniższą informacją o przetwarzaniu danych osobowych. (zgoda obligatoryjna)
  • * Oświadczam, że zapoznałem się i akceptuję Regulamin udziału w wydarzeniach organizowanych przez Związek Pracodawców Polska Miedź oraz JWP Rzecznicy Patentowi: 1) https://pracodawcy.pl/regulamin-udzialu-w-wydarzeniach-organizowanych-przez-zwiazek-pracodawcow-polska-miedz/ 2) https://pracodawcy.pl/rodo-informacja-o-przetwarzaniu-danych-osobowych/ (zgoda obligatoryjna)
  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu informowania mnie o przyszłych konferencjach, seminariach i warsztatach oraz innych działaniach i projektach o niekomercyjnym charakterze, realizowanych przez Związek Pracodawców Polska Miedź, w tym wysyłania na wskazany adres mailowy newslettera Związku Pracodawców Polska Miedź. (zgoda fakultatywna)