ROZWIJAJ KOMPETENCJE Z NAMI

Maj to jeden z najpiękniejszych miesięcy w roku. U nas będzie wyjątkowo bogaty w wydarzenia, szkolenia, warsztaty i webinary. Odbywać się będą one w systemie hybrydowym (spotkania stacjonarne i online). Zobaczcie, co dla Was przygotowujemy.

 12 MAJA, GODZ. 9:00 ¬ 14:00, PLATFORMA ZOOM

Szkolenie z zakresu ZAKŁADOWEGO FUNDUSZU ŚWIADCZEŃ SOCJALNYCH, realizowane przez eksperta Miedziowego Centrum Kształcenia Kadr.

19 MAJA, GODZ. 9:30 – 14:30, PLATFORMA CLICKMEETING

Szkolenie pn. „SYGNALIŚCI POD OCHRONĄ – NOWE OBOWIĄZKI PRACODAWCY W ŚWIETLE DYREKTYWY I PROJEKTU USTAWY O OCHRONIE OSÓB ZGŁASZAJĄCYCH NARUSZENIA PRAWA”.

Prowadzone przez Karolinę Jagiełło, radcę prawnego z kilkunastoletnim doświadczeniem, menadżerkę w zespole prawnym WPW Wołczek, Proksa & Wspólnicy.

23-24 MAJA, GODZ. 8:00 – 15:00, SZKOLENIE STACJONARNE

Wraz z ekspertami Instytutu Coveya zapraszamy na warsztaty pt. „7 NAWYKÓW SKUTECZNEGO DZIAŁANIA”.

24 MAJA, GODZ. 9:00 -14:00, PLATFORMA ZOOM

Szkolenie organizujemy wspólnie z Miedziowym Centrum Kształcenia Kadr nt. „DEZORGANIZACJA CZASU PRACY”

27 MAJA, GODZ. 9:00-14:00, SZKOLENIE STACJONARNE

Szkolenie z zakresu RÓŻNYCH ASPEKTÓW ZWIĄZANYCH Z OCHRONĄ ŚRODOWISKA.

Propozycja dla wszystkich osób zajmujących się w przedsiębiorstwach tematem ochrony środowiska. Zarówno dla początkujących w tym zakresie, jak i specjalistów, którzy chcą swoją wiedzę pogłębić.

Problematyka ochrony środowiska w coraz większym stopniu wpływa na działalność firm. Polega przede wszystkim na dostosowaniu do najbardziej aktualnych obowiązków i wymagań prawnych z zakresu ochrony środowiska w obszarach: gospodarki odpadami, emisjami do powietrza, gospodarki wodno-ściekowej.

Szkolenie usystematyzuje wiedzę uczestników na temat spełniania obowiązków i wymagań w zakresie ochrony środowiska i pomoże w ich regulacji wewnątrz organizacji.

Szkolenie poprowadzi:

Zofia Klaszyńska – Audytor wewnętrzny systemu zarządzania środowiskowego w firmach z 13-letnim stażem. Doświadczony expert w weryfikacji obowiązków i wymagań prawnych dla podmiotów korzystających ze środowiska w obszarach:  emisja gazów i pyłów do atmosfery, gospodarki wodno-ściekowej, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz baterii, wpisu do baz: KOBIZE, CRO, BDO. Od wielu lat związany zawodowo z branżą odpadów produkcyjnych, przemysłowych niebezpiecznych. Pełnomocnik ds. systemu zarządzania środowiskiem, Weryfikator systemu EMAS, Specjalista ds. odpadów niebezpiecznych. Doradca i konsultant Prawa Ochrony Środowiska. Prowadząc własną firmę konsultingową, na co dzień spotyka się z przedsiębiorcami, którym poprzez audyty, szkolenia i udział w kontrolach pomaga w spełnianiu wszystkich aktualnych wymogów ochrony środowiska.

30-31 MAJA, GODZ. 8:00 – 15:00, SZKOLENIE STACJONARNE

Szkolenie Event Manager Training Group, „EVENT MANAGER ­ PLANOWANIE, ORGANIZACJA I ZARZĄDZANIE PROJEKTEM EVENTOWYM” (we współpracy z MCKK).

Podczas szkolenia omawiane będą najważniejsze zagadnienia dotyczące branży eventowej. Etapy organizacji wydarzenia oraz zagadnienia prawne i kwestie bezpieczeństwa uczestników. Jako uczestnik szkolenia poznasz także znaczenie event marketingu w strategii firm, nowe rozwiązania i technologie stosowane podczas wydarzeń, a także wykonasz wiele zadań warsztatowych, które pobudzą Cię do własnej analizy i dyskusji. 

Szkolenie skierowane jest zarówno do osób początkujących, chcących pracować przy organizacji eventów, jak i tych, które potrzebują uporządkować swoją wiedzę i otrzymać odpowiedzi na nurtujące je pytania. Szkolenie jest chętnie wybierane przez przedstawicieli korporacji i instytucji państwowych, planujących organizować mniejsze wydarzenia samodzielnie, a przy większych umiejętnie współpracować  z pracownikami agencji.

W maju planujemy również jednodniowy warsztat stacjonarny z ekspertami z Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych nt. „WERYFIKACJI AUTENTYCZNOŚCI DOKUMENTÓW IDENTYFIKACYJNYCH”.

Szkolenie przygotowuje uczestników teoretycznie i praktycznie do sprawnej oceny autentyczności dokumentu identyfikacyjnego – dowodu osobistego, paszportu, karty pobytu (również dokumentów zagranicznych).

Korzyści z udziału w szkoleniu:

  • Uczestnicy nabędą wiedzę z zakresu skutecznej weryfikacji dokumentów identyfikacyjnych;
  • W trakcie zajęć praktycznych (warsztatów i ćwiczeń) uczestnicy posiądą umiejętność organoleptycznego oraz wspieranego dedykowanymi urządzeniami wykrywania przypadków fałszowania;
  • Uczestnicy dostrzegą konieczność weryfikacji wszelkich druków zabezpieczonych w codziennej praktyce służbowej oraz poznają aspekty prawne fałszerstw dokumentów;
  • Biorący udział w szkoleniu otrzymają usługę najwyższej jakości z unikatowym udziałem trenerów posiadających ścisły kontakt z produkcją dokumentów;
  • Uczestnicy otrzymają zaświadczenia ukończenia szkolenia z umiejętności rozpoznawania autentyczności polskich dokumentów identyfikacyjnych, wystawione przez PWPW S.A. – podmiot legitymujący się akredytacjami Europejskiego Banku Centralnego oraz unikatowym certyfikatem Intergraf udzielanym nielicznym producentom druków zabezpieczonych.

Kolejne webinarium Akademii Rozwoju Przemysłu 4.0 dotyczyć będzie „ETYKI W PRZEMYŚLE 4.0.

Poszukamy odpowiedzi na pytania, jaka jest rola etyki w cyfrowym świecie i jakie zasady powinny obowiązywać przy kształtowaniu polityki rozwoju sztucznej inteligencji w Polsce.

31 MAJA, GODZ. 9:30-13:30, SALA IM. J.WYŻYKOWSKIEGO, KGHM

Konferencja pod Honorowym Patronatem Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej „STRATEGIE ZARZĄDZANIA FINANSAMI W JEDNOSTKACH SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO”.

Szczegółowe informacje na temat terminów szkoleń i warsztatów uzyskacie pod adresem: szkolenia@pracodawcy.pl lub stelmach@pracodawcy.pl. Zapraszamy także do śledzenia naszych profili w mediach społecznościowych. O terminach i rekrutacji będziemy informować na bieżąco.